Felkészülés a téli időszakra (immunerősítés)

 Ősszel és télen előtérbe kerül az immunrendszer felkészítése a járványos időszakra.

A változékony időjárás, a nyirkos, szeles, hideg idő, lakásban a szárazabb levegő, mind igénybe veszi a szervezetünket, s könnyebben betegszünk meg.

Beat The Winter 2

Nagyon fontos ilyenkor is, hogy figyeljünk a táplálkozásunkra, együnk sok nyers zöldséget, gyümölcsöt. Részesítsük előnyben a káposztaféléket, céklát, sütőtököt, almát, citrusféléket.

Hideg időben se zárkózzunk be a négy fal közé. Sétáljunk a friss levegőn. Ez is segít szervezetünk ellenálló képességének fokozásában.

 

Kerüljük a tömegrendezvényeket, zsúfolt járműveket járvány idején. Gyakran mossunk kezet, ne nyúljunk feleslegesen a szánkba, öblögessük a szájüregünket enyhén sós vízzel. Fogyasszunk sok folyadékot, pl. csipkebogyóteát.

Ezek mellett homeopátiás készítményekkel is segíthetjük szervezetünket, hogy megelőzzük a betegségek kialakulását.

A két leggyakrabban használt szer Oscillococcinum és az Echinacea (5CH). Minden korosztály szedheti, nincs életkori korlátozás.

Az Oscillococcinumot (komplex készítmény) heti egy tubussal érdemes szedni influenzás időszakban.

Az Echinacea (kasvirág) Észak-Amerika őshonos gyógynövénye. Napi 1-2 x 5 golyót ajánlott elszopogatni kúraszerűen (pl. 2 hét szedés 1 hét szünet, vagy 5 nap szedés 2 nap szünet). Ezt ősztől tavaszig lehet folytatni.

 

Eredményes „harcot” kívánok!

 

Hellerné Judit

 

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>